Segítség hibák esetén

Pótalkatrészek és javítás

Itt hasznos tippeket és válaszokat talál a javítással és a pótalkatrészek cseréjével kapcsolatos gyakran ismételt kérdésekre. Lent válassza ki a kívánt kérdést, és tekintse meg a választ.

Hol találok hansgrohe pótalkatrészeket?

A pótalkatrészekre vonatkozó tudnivalókat Pótalkatrész katalógusunkban találja. Ott szerelési útmutatókat és tisztítási javaslatokat is talál.

Mennyi ideig állnak rendelkezésre a hansgrohe pótalkatrészei egy termék gyártásának megszűnése után?

A pótalkatrészek beszerzésének lehetőségét az érintett termék kifutását követően 15 évig biztosítjuk.

Hol találom a hansgrohe termékek pótalkatrész katalógusát, a méretrajzokat és a szerelési útmutatókat?

A pótalkatrészekkel és műszaki kiadványokkal kapcsolatos információk, például méretrajzok, szerelési vagy szervizelési útmutatók közvetlenül az adott termékkel együtt megtalálhatók a www.hansgrohe.de márka weboldalunkon.

Ön vízvezetékszerelő, és részletes információkra van szüksége az AXOR és a hansgrohe márkák termékeiről? Akkor látogasson el szakértői partnerportálunkra. PRO weboldalunkon átfogó termékkatalógust, fürdőszobatervezési adatokat, tanácsokat és trükköket találhat a tervezéshez, szereléshez és még sok egyébhez.

Kihez fordulhatok hansgrohe reklamáció esetén?

A hansgrohe nagykereskedőkön, szakkereskedőkön és kiskereskedőkön keresztül értékesíti termékeit a vásárlóknak. Ezért a vásárló elsődlegesen a közvetlen értékesítővel, azaz a szakkereskedővel / kiskereskedővel, nem pedig a gyártóval szemben érvényesítheti jótállási igényét. Kérjük, hogy a garancia első két évében vegye fel a kapcsolatot szerződéses partnerével, majd lépjen kapcsolatba velünk.

Beküldhetem hansgrohe termékemet javításra?

Termékét sajnos nem tudja javításra beküldeni. Kérjük, forduljon szerelőjéhez. Az Ön közelében elérhető szakkereskedőket megtalálja a szakkereskedő keresése oldalon.

Mi a teendő felcserélt hideg- és melegvízcsövek esetén?

Annak ellenőrzésére, hogy a csaptelepben a vízfolyás korrigálható-e, szükségünk van a termék cikkszámára vagy fotójára. Kérjük, küldje el az információkat kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.

Csöpög a kézizuhanyom/zuhanyom. Mit tehetek?

Ha a zuhany egyáltalán nem, vagy nem ürül ki teljesen a zuhanyozás után, előfordulhat, hogy ez a folyamat csak néhány perc vagy óra múlva megy végbe. 
Ez összefügg a víz felületi feszültségével. Ezért arra kérjük, hogy próbálja ki a következőket:

  • Ha a fejzuhany gömbcsuklóval van felszerelve, a zuhanyozás után a fejzuhany megdöntésével felgyorsíthatja a kiürülést.
  • A zuhanyrózsa fúvókák óvatos letörlése zuhanykabin lehúzóval vagy kézzel felgyorsítja a zuhany kiürülését, mivel a víz felületi feszültsége megtörik.
  • Ezen kívül javasoljuk a zuhany rendszeres vízkőmentesítését is, ez is pozitívan hathat a kiürülésre. A szakszerű vízkőmentesítés lépéseit ebben a videóban tekintheti meg.

A falsík alatti kádcsaptelepen a váltó nem áll vissza automatikusan az eredeti helyzetébe. Mit kell tenni?

A váltó O-gyűrűje vagy rúdja elszennyeződött vagy zsírtalanná vált. Szükség esetén mindkettőt meg kell tisztítani, és meg kell kenni szilikonzsírral.

A csaptelepből csak kevés víz folyik. Mit tehetek?

Az alacsony átfolyási teljesítménynek az elszennyeződött levegőztető lehet az oka. Itt részletesen ismertetjük a tisztítást.

Találja meg az Önhöz legközelebbi kereskedőt!

Szakkereskedő kereső